فیلتر






آمار
  • تعداد کالا: 714
  • بازدید امروز: 235
  • بازدید دیروز: 1190
  • بازدید کل: 132100

محصولات برند ناسا الکتریک

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448

ناسا الکتریک کاشف نیازهای ناشناخته خانه و آشپزخانه

برند ناسا الکتریک  با هدف تحقق شعار "نهایت امنیت، سلامت و آرامش" در تولید محصولات خانگی متولد شد و خوشبختانه تاکنون توانسته به آن هدف پایبند بماند تا محصولاتی را به عنوان سفیران ناسا الکتریک در خانه‌های شما داشته باشد.
ناسا الکتریک قدم به قدم و با تحقیق و توسعه روزانه و شناسایی نیازهای مصرف کنندگان حاضر در بازارهای نوظهور خاورمیانه سبد محصولات خود را به روزتر نموده است  به‌طوریکه در حال حاضر با عرضه 250 محصول متنوع با کاربری‌های متفاوت، کامل‌ترین سبد محصولات لوازم خانگی و آشپزخانه را برای مصرف کنندگان خود تهیه نموده.

مشتریان ما، سهامدارن ما

ناسا الکتریک معتقد است مصرف کنندگان، سهام‌داران واقعی مجموعه هستند و با تکیه بر این باور همیشه بر حفظ ارتباط و رضایتمندی ایشان کوشیده است.
 

ناسا الکتریک کاشف سلیقه بانوان مشکل پسند

 

ناسا الکتریک،کاشف سلیقه بانوان مشکل‌پسند

با توجه به اینکه بیشترین دغدغه و زمان بانوان صرف رسیدگی و انجام امور روزانه منزل می‌شود، مجموعه ناسا الکتریک با درک این مسئله، همواره اقدام به استفاده از تکنولوژی روز مراکز تحقیقاتی اروپایی جهت ساخت محصولاتی به روز با امنیت بالا، دوام زیاد همراه با زیبایی در طراحی و آسودگی خاطر در استفاده، می باشد تا بانوان جوان و مشکل پسندی که خواهان محصولات خاص و متفاوت هستند به این مهم نائل آیند.
 
 

" خدمات پس از فروش است که کیفیت تعهد یک شرکت را در قبال مشتریان تعیین می‌کند"

 

باورهای ناسا الکتریک چیست؟

در سند چشم‌انداز ناسا الکتریک مصرف کنندگان از ارکان اصلی شرکت بوده و جایگاه ویژه‌ایی دارند به ویژه در بحث خدمات پس از فروش ناسا الکتریک باور دارد که
لوازم خانگی= خدمات پس  از فروش
 
در ناسا الکتریک این باور وجود دارد که خدمات پس از فروش تعیین کننده کیفیت محصولات است چرا که تولید و ارائه محصول در بازار به سادگی اتفاق می‌افتد و این خدمات پس از فروش است که میزان تعهد یک شرکت در قبال مصرف کنندگان را تعیین می‌کند. مهمترین دغدغه واحد خدمات پس از فروش ناسا الکتریک خدمت‌ رسانی صحیح و کسب رضایت مشتریان می‌باشد و به همین جهت با استقرار نرم افزارهای لازم اقدام به کنترل خدمات در واحد خدمات پس از فروش می‌نماید.